Vols participar?. Comptem amb tu.

Vols afiliar-te? Vols inscriure't com a simpatitzant? Vols rebre l'Espurna (el nostre diari digital d'informació)?. Envian's un correu a picanya@iniciativapv.org o a compromis.picanya@gmail.com

diumenge, 29 de gener del 2012

Nova proposta política


Compromís ha presentat una nova proposta política, consistent en gravar mitjançant un recàrrec de l'IBI els habitatges buits i destinar els diners a incentivar el lloguer, principalment del jovent, i així intentar aconseguir: disminució d'habitatges buits, baixada del preu de l'habitatge i per últim, facilitar al jovent l'accés mitjançant un Pla específic.
Ací podeu vore la proposta sencera.

6 comentaris:

  1. Em sembla una idea lamentable. Jo estic aturat, visc amb la meua parella i el meu pis de "solter" està buit perque ningú el vol alquilar. La casa dels meus iaios esta buida perque viuen a casa de la meua mare. Què tenim que fer? Pagar mes, encara? Aixó és el que voleu? Fotre a la gent?? Molt bo, compromís....

    ResponElimina
  2. Doncs a mi em sembla una idea perfecta. Si l'ajuntament destina eixos diners a ajudar a la gent jove al lloguer, podré fer-me l'ànim i podré llogar per exemple, el teu pis de solter i tu disposaras d'ingressos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. home, clar. Segur que amb aquesta proposta s'aconsegueix fer una ajuda important.... I a mi que tot açó em fa pudor a demagògia, a promeses que se sap que no van a cap lloc, a mireu qué guais que som i no com els altres.... En fi. Si tú t'ho creus, millor per a tu.

      Elimina
    2. Per poc que siga l'ajuda, més de la que es dona ara, segur que és. Això no son promeses, és una proposta política, la demagògia la faran aquells que diuen que faran alguna cosa, governen i tot segueix igual.
      A d'ells no sé, però a mi em sembla interessant que hagen propostes noves en este municipi.

      Elimina
  3. Si un persona té necessitat de diners, segur que no té els pisos parats. Els ven, només cal abaixar el preu.

    ResponElimina
  4. A mi em sembla perfecte.

    ResponElimina